Friday, March 4, 2011

aku manusia biasa...


Segala persoalan yang sering mengganggu fikiran aku sejak beberapa hari yang lalu,akhirnya aku temui jawapan untuk menjawab segala persoalan itu..segala kekeliruan dan keresahan yang aku rasakan selama ini terungkai segalanya..semuanya sudah jelas dan nyata..suka atau tidak itulah kenyataan yang perlu aku terima...memang betul,kata hati dan firasat yang kita rasakan tidak pernah menipu diri kita,apa yang aku rasa dan jangka selama beberapa hari ini memang betul-betul terjadi..andai itu jalan yang terbaik untuk aku,aku terima dengan hati yang ikhlas..beginilah kehidupan kita bagaikan putaran roda yang berpusing kadangkala kita berada diatas,kadangkala kita berada dibwah dan suka dan duka datang berganti-ganti.Aku tahu setiap perkara yang berlaku ada hikamh disebaliknya..Sekali lagi hati dan perasaan aku diuji oleh Yang Maha Pencipta.Terima kasih Ya Allah ..engkau telah memberi pertunjuk kepadaku disaat aku berada di dalam kekeliruan dan buntu."Aku berdoa semoga seorang hamba Allah ini sentiasa diberkati dan dirahmti oleh Allah dan mendapat semula apa yang diharapkan selama ini..Amin.."
 untuk sahabatku yang tersayang,terima kasih sentiasa menemani aku disaat aku memerlukan semangat dan sokongan daripada kalian. Apa-apa pun kehidupan mesti diteruskan,perkara yang lepas dijadikan sebagai pengajaran dan panduan pada masa hadapan.
Apakah kebenaran ini akan membuatkan aku untuk menyepi dan mendiamkan diri buat sementara waktu ini...adakah dengan cara sebegini dapat mengubati hati yang lara ini menjadi setenang air di lautan.Ya Allah,berikanlah aku kekuatan...

No comments: